Tvorba a správa webstránok

Reklamný Email

Viete o tom, že tvorba reklamných alebo informačných Emailov má svoje vlastné pravidlá?

V čom je rozdiel?

Veľa developerov a kreatívnych agentúr tvorí reklamné a informačné emaily v mylnej predstave, že sa jedná len o tvorbu klasickej HTML stránky. Z tohto dôvodu dostávame do našich emailových schránok emaily, ktoré sa:

  • nezobrazujú správne
  • zobrazujú len ako jeden obrázok a tým neplnia svoju funkciu
  • neobsahujú svoju textovú verziu
  • sú charakterizované ako SPAM

Poznáme pravidlá

Reklamné a informačné Emaily, ktoré upravujeme pre našich klientov, dostávajú mesačne milióny uživateľov. Nie tisíce, naozaj MILIÓNY.
Práve z tohoto dôvody si nemôžeme dovoliť akékoľvek pochybenie.

  • Vieme presne aké su najčastejšie chyby,
  • vieme ako ich odstrániť
  • ukážeme Vám možnosti newslettru a ako ich využiť
  • vieme ako Email nezvrzať

Príprava reklamného alebo informačného E-mailu

Všetko čo k našej práci potrebujeme je grafický návrh v rozlíšení 1:1. Šírka grafického návrhu by nemala presiahnuť 600px.

Našou prácou je tento grafický návrh prekódovať do finálnej podoby. Výstupom je textová verzia, HTML verzia a set grafických súborov pre HTML verziu. Po vzájomnej dohode môžu byť grafické súbory kopírované priamo na finálny Image server klienta.

Zaujímajú Vás ďalšie informácie ohľadom reklamných a informačných Emailov? Napíšte nám a pýtajte sa.